VRIJ VOELEN, IMPACT MAKEN, HEEL ZIJN?

VRIJ VOELEN, IMPACT MAKEN, HEEL ZIJN?

Welkom!

 Je bent hier aan het juiste adres! Want al lijk je voor de buitenwereld alle uiterlijke tekenen van succes te hebben; een baan, een eigen business, een huis, een gezin, … vul maar in, vraag jij je toch af 

 

“is dit het nou?”

 

Er klopt iets niet. In je werk, je relatie, je verhaal, je onderneming, je brand, je leven … Maar wat?

Dit gevoel draait in de kern om de concepten vrijheid, impact en heelheid. De hardwerkende, moedige mens die bij mij aanklopt, kent dit gevoel als geen ander. Ik ken dit gevoel als geen ander.

 

Mijn purpose?

Jou – professional, (in)formele leider, ondernemer – helpen in leven en werk, ongeacht de context, jezelf te bevrijden van belemmeringen, de impact te maken die je wilt maken, het verhaal te vertellen die je wilt vertellen en heel zijn. Je krijgt grip op jezelf (essence) en op je verhaal (presence). Je weet wat je volgende stap is en je nieuwe verhaal. 

 Je maakt bewuste keuzes met de juiste mindset. Je leeft naar je kernwaarden. Je komt steeds dichter bij je echtheid, leiderschap en zingeving. Jouw doen aligned met jouw zijn. “Het” is helder. 

Speciaal voor jou richtte ik Impact Stories op en ontwikkelde ik on-en offline coaching en storytelling programma’s (blended coaching) die ik aanbied in een online academy Your Impact Story Brainery. 

 

 

 

 

Ik ben Waheeda, Career, Business, Leadership Coach en…

Expert in het maken van bewuste keuzes,  mijzelf opnieuw uitvinden en het veranderen van mijn mindset en daardoor steeds meer grip krijgen op mijn vrijheid en mpact Zoals: het verruilen van de (schijn)zekerheid van een wereldbaan voor een ondernemersbestaan. Of, een levenloze relatie inruilen voor een levendig bestaan als alleenstaande moeder. Keuzes die mij in staat stellen in eigen leven te leiden. Vrij.

En, een Certified Chief Storyteller, StoryTailor, Spreker, en…

Expert, met een diepe liefde voor storytelling, en anderen leren om de parels in hun verhalen te oogsten. En deze verhalen op hun oorspronkelijke wijze, in hun ritme en met hun taal te vertellen. Geen bullshit gepolijste verhaal maar échte verhalen. En, de verhalen die zij zichzelf vertellen en die hen in de weg staan, loslaten.

MIJN ESSENTIE

PURPOSE

Jou helpen in leven en werk, ongeacht de context, jezelf te bevrijden van belemmeringen, de impact te maken die je wilt maken en heel zijn. Je krijgt grip op je mindset, je leven, je werk, je verhaal. Je weet wat je volgende stap is en je nieuwe verhaal. Je maakt bewuste keuzes en met de juiste mindset . Je komt steeds dichter bij je echtheid, leiderschap en zingeving. Jouw doen aligned met jouw zijn. Je leeft naar je kernwaarden. Je voelt je vrij. “Het” is helder. 

 VISIE

 Ik zie een wereld voor mij waarin jij en ik in een persoonlijke én professionele context onze échte verhalen delen, eigen keuzes maken en, ons als heel mens manifesteren. Oordeelloos naar elkaar luisteren en collectieve verhalen maken. De kracht en kunst beheersen om onze verhalen op waarde te schatten en te ontdoen van schroom en schaamte. Heelheid i.p.v. halfslachtigheid.

RUGGENGRAAT

De waarden heelheid, creativiteit en betekenis vormen de ruggengraat van Impact Stories en van mij. Dat betekent: doen in lijn brengen met zijn. Met ondernemerschap, de creativiteit en onbevangenheid van een kind, de overtuiging hebben dat alles oplosbaar is en alles uit het leven willen halen wat er te halen valt. Een creatief leven leiden met veel waardering voor imperfecties. Oog hebben voor de hardheid van resultaten en de zachtheid van de mens. De wereld met mijn échte verhaal en niet mijn gepolijste verhaal, tegemoet treden.  

 My superpowers? Creativiteit, Aandacht, Realisatiekracht en Esthetiek.

CARE!

 

KEUZES

Door mijn eigen ervaringen en door te werken met honderden professionals, ontdekte ik  dat alles om keuzes draait en dat deze te categoriseren zijn in drie significante stappen: echtheid (weten en accepteren wie je bent en waar je voor staat), alignment (afstemmen van je doen op wie je bent), aanwezigheid (hoe jij je manifesteert). Deze stappen komen terug in de opbouw van alle programma’s, sessies etc. die Impact Stories biedt. 

ECHTHEID

Ik geloof dat hoe jij reageert en acteert in dit leven, iedere stap, iedere misstap, iedere keus, ieder besluit valt of staat met weten wie jij bent. En, dat als je een volgende stap wilt zetten in je werk of onderneming je er niet aan ontkomt om deze met de juiste motieven te doen. Jouw motieven hangen samen met wie jij bent. Al is het lastig om je geheel te onttrekken aan je sociale context en dus externe invloed. Echtheid is eenvoudigweg: consistentie in het maken van intrinsieke keuzes. Kleur bekennen. Oorspronkelijkheid. Een moeilijke opdracht wanneer je iedere seconde van de dag bloot staat aan afleiding en verleiding. Ik leer je weer trouw te zijn aan jezelf. Daarom beginnen we altijd bij je kernwaarden. Het fundament van jouw oorspronkelijkheid en jouw identiteit.

ALIGNMENT

Conflicten, onrust, burn-out, energielek… worden veroorzaakt doordat het werk wat je doet, de rollen die je vervult, de omgeving waar jij je in bevindt niet past bij wie jij bent. Er is een mismatch tussen datgene wat jou authentiek maakt en wat er van je gevraagd wordt of waar in meegaat. Tegenwoordig heet dat in de volksmond “werkgeluk”. Wanneer je het gevoel hebt dat je kan zijn wie je bent en kan doen wat daar helemaal bij past ervaar je rust, tevredenheid en vanzelf werkgeluk. Je zijn en je handelen zijn aligned. Ik geloof dat je daar recht op hebt en help je, op een praktische wijze, om deze staat te bereiken.

AANWEZIGHEID

Wie wil dat niet? Een onweerstaanbare en geloofwaardige indruk maken? Dat willen we toch allemaal. Storytelling is dé manier om dat te doen. Geen oppervlakkige marketing verhaal maar jouw échte verhaal zowel in een persoonlijke als een professionele context brengen.  Jouw waarden en waarde vertaald naar woorden en beelden die raken. Je podium kiezen en je verhaal met een eigen klank vertellen. Zo ga je de verbinding aan met je klanten, collega’s, stakeholders en shareholders. Zo zorg je voor ambassadeurs. Zo laat je een impact story na.