Verhalen verbinden

Verhalen vermenselijken

Verhalen resonneren

Verhalen verbinden
Verhalen resonneren
Verhalen vermenselijken

Het is in deze razendsnel veranderende markt, als organisatie, best wel lastig manoeuvreren. Als je niet links en rechts ingehaald wilt worden dan moet je zorgen dat jij van blijvende waarde bent voor je klanten. De markt is een abstract begrip, jouw klanten zijn jouw markt. En, natuurlijk een inkoppertje, je grootste waarde zit in de waarde(n) van je medewerkers. De rode draad in alle ontwikkelingen en trends is hoe zorg je ervoor dat jouw medewerkers betrokken, gelukkig en vitaal blijven en zich blijvend ontwikkelen?

Mijn antwoord? Door ze aandacht en ruimte te geven en hun verhaal te (er)kennen. Door ze niet te scharen onder de term Human Resources maar te zien als Human Value(s) want ze zijn tenslotte mensen van vlees en bloed en waarde(n). Ze zijn geen grondproducten of bronnen die je gebruikt en uitput zoals dat gebeurt met de meeste resources. Impact Stories heeft het dan ook niet over Human Resource Management maar over Human Value(s) Management.

Impact Stories richt zich met onderstaande thema’s

met coaching  en storytelling op

de loopbaan, ontwikkeling, leiderschap en verhalen van jouw medewerkers. Hartkracht, doekracht en woordkracht bij elkaar brengen.

(Persoonlijk) Leiderschap
Zingeving
Authentiek gedrag
Ontwikkeling
Persoonlijk effectiviteit
Meer informatie over wat Impact Stories voor jouw organisatie kan betekenen? Storytelling workshops, trainingen, lezingen, Coaching? Ik ben benieuwd naar je verhaal! Laat het hieronder weten. Binnen 2 werkdagen kom ik erop terug!

Impressie workshops

Storytelling workshop voor trainees van de gemeente Amsterdam

Storytelling workshop voor HRM Docenten van de Hanze Hogeschool Groningen

× Vragen?