Storytelling humanises business

 

 

 

 

Facts without a story are hard to digest.

Be mesmerised by human stories and motivated by human meaning.

Storytelling humanises business
Be mesmerised by human stories and motivated by human meaning.
Facts without a story are hard to digest.

Als organisatie is het in deze razendsnel veranderende markt best wel lastig manoeuvreren. Als je niet links en rechts ingehaald wilt worden dan moet je zorgen dat jij van blijvende waarde bent voor je klanten. En, natuurlijk een inkoppertje, je grootste waarde zit in de waarde(n) van je medewerkers.

In de ruim 25 jaar dat ik werkzaam ben op het snijvlak van mens, markt, (arbeids)mobiliteit, marketing, ondernemen en organisatie heb ik vele ontwikkelingen zien komen en gaan. De rode draad in alle ontwikkelingen is hoe zorg je ervoor dat jouw medewerkers betrokken blijven, gelukkig en vitaal blijven en zich blijvend ontwikkelen? Mijn antwoord? Door ze aandacht en ruimte te geven en hun verhaal te (er)kennen. Door ze niet te scharen onder de term Human Resources maar te zien als Human Value(s) want ze zijn tenslotte mensen van vlees en bloed en waarde(n). Ze zijn geen grondproducten of bronnen die je gebruikt en uitput zoals dat gebeurt met de meeste resources. Impact Stories heeft het dan ook niet over Human Resource Management maar over Human Value(s) Management.

Interesse in Storytelling workshops, trainingen, lezingen? Ik ben benieuwd naar je verhaal! Laat het hieronder weten. Binnen 2 werkdagen kom ik erop terug!

Impressie workshops

Storytelling workshop voor trainees van de gemeente Amsterdam

Storytelling workshop voor HRM Docenten van de Hanze Hogeschool Groningen