"If it is to be, it is up to me"

Stories help you connect to people and make them feel what you feel.

Start living a life designed by your heart rather than a life dictated by your thoughts.

True purpose is aligning who you are with what you do and who you impact.

Your core values are your inner kompas.

Take charge or you'll be caught in someone else's game forever.

The best journey is the one that takes you back to you.

"If it is to be, it is up to me"
Your core values are your inner kompas.
Stories help you connect to people and make them feel what you feel.
Start living a life designed by your heart rather than one dictated by your thoughts.
True purpose is aligning who you are with what you do and who you impact.
Take charge or you'll be caught in someone else's game forever.
The best journey is the one that takes you back to you.
Hi! Top dat je hier bent!
Wat klanten écht zeggen wanneer ze bij mij  aankloppen?
  • Ik weet eigenlijk niet waarom ik blijf doen wat ik doe.
  • Ik verlies mijn baan en voel me best onzeker en oud.
  • Ik ben al een tijd ondernemer en heb niet te klagen maar toch mis ik iets.
  • Ik hebt het gevoel dat ik afsteven op een kruispunt maar duw keuzes voor me uit.
  • Ik vraag me geregeld af  “is dit het nou?”.
  • Ik start een onderneming en wil mijn eigen verhaal en geen opgeklopt marketing verhaal integreren in mijn brand.
  • Ik heb vele gedachten en ideeën maar het lukt niet om ze te ordenen.
  • Het lukt me niet om wervende, rake teksten te schrijven over mij, mijn brand, mijn purpose en mijn business.

Don’t worry! Deze scenario’s ken ik en, met mij honderden klanten.  

Mijn beproefde inzichten, eclectische methodieken en uniekheid samen met holistische, praktische en concrete stappen zitten voor jou, laag voor laag in bespoke programma’s.

Jouw keuzes en jouw klank, jouw mindshift en jouw magie gaan organisch samen.

Jij maakt de stap die je wilt maken, vertelt het verhaal dat je wilt vertellen en maakt de impact die je voor ogen hebt.

Of het nou gaat om je huidige werk, nieuwe werk of je onderneming, samen realiseren we resultaten.

Meer over keuzes?

Door mijn eigen ervaringen en door te werken met honderden professionals, ontdekte ik  dat keuzes te categoriseren zijn in drie significante stappen: authenticiteit (weten en accepteren wie je bent en waar je voor staat), alignment (afstemmen van je doen op wie je bent), aanwezigheid (hoe jij je manifesteert). Deze stappen komen terug in de opbouw van alle programma’s, sessies etc. die Impact Stories biedt. 

AUTHENTICITEIT

Ik geloof dat hoe jij reageert en acteert in dit leven, iedere stap, iedere misstap, iedere keus, ieder besluit valt of staat met weten wie jij bent. En, dat als je een volgende stap wilt zetten in je werk of onderneming je er niet aan ontkomt om deze met de juiste motieven te doen. Jouw motieven hangen samen met wie jij bent. Al is het lastig om je geheel te onttrekken aan je sociale context en dus externe invloed. Authenticiteit is eenvoudigweg: consistentie in het maken van intrinsieke keuzes. Kleur bekennen. Een moeilijke opdracht wanneer je iedere seconde van de dag bloot staat aan afleiding en verleiding. Ik leer je weer trouw te zijn aan jezelf. Daarom beginnen we altijd bij je kernwaarden. Het fundament van jouw authenticiteit en jouw identiteit.

ALIGNMENT

Conflicten, onrust, burn-out, energielek… worden veroorzaakt doordat het werk wat je doet, de rollen die je vervult, de omgeving waar jij je in bevindt niet past bij wie jij bent. Er is een mismatch tussen datgene wat jou authentiek maakt en wat er van je gevraagd wordt of waar in meegaat. Tegenwoordig heet dat in de volksmond “werkgeluk”. Wanneer je het gevoel hebt dat je kan zijn wie je bent en kan doen wat daar helemaal bij past ervaar je rust, tevredenheid en vanzelf werkgeluk. Je zijn en je handelen zijn aligned. Ik geloof dat je daar recht op hebt en help je, op een praktische wijze, om deze staat te bereiken.

AANWEZIGHEID

Wie wil dat niet? Een onweerstaanbare en geloofwaardige indruk maken? Dat willen we toch allemaal. Storytelling is dé manier om dat te doen. Geen oppervlakkige marketing verhaal maar jouw échte verhaal zowel in een persoonlijke als een professionele context brengen.  Jouw waarden en waarde vertaald naar woorden en beelden die raken. Je podium kiezen en je verhaal met een eigen klank vertellen. Zo ga je de verbinding aan met je klanten, collega’s, stakeholders en shareholders. Zo zorg je voor ambassadeurs. Zo laat je een impact story na.

The hero’s journey is inside of you: tear off the veils and open the mystery of yourself.

Joseph Campbell 

FOLLOW OR CONNECT TO WAHEEDA

Chief Storytelling, Story Tailor, Coach, Trainer & Spreker

NIEUWSGIERIG? WIL JE WETEN HOE IK ECHT HELP? Bel, app of stuur mij een video message via 06-11346979 of, via  Linkedin messaging. Ik ben er iedere dag te vinden.

Ik wil mijn tsunami aan emails verminderen.